måndag 8 september 2014

Hello Kitty Dessertbord - 2år -

Här kommer bilder från yngsta dotterns lilla dessertbord. Hade tyvärr inte tid att göra allt jag ville (som vanligt) så därför fick de bli som de blev men barnen var lika nöjda ändå ;) 
På bordet syns Hello Kitty macarons som jag lagt ut i ett eget inlägg, även de ljusa hello kitty kakorna, samt tårtan. Sen blandade jag helt vanlig saft som jag hällde i mina dekorerade glas med papperssugrör :)




Macaronsen är handmålade och sen fyllda med hallongegga ;)
Tårtan bestod utav browniebotten, citronmousse och jordgubbsmousse. Allt var gluten och laktosfri!

Åh slutligen en bild på mitt lilla hjärta som nu blivit stor =)

1 kommentar:

  1. Ska oxå göra kitty kakor till min dotter som fyller 3 nästa vecka.. vad har du för deg till de som du tryckt ut? De ljusa breve macaronsen? :D

    SvaraRadera