fredag 18 maj 2012

Man är nog lite skadad=baktokig ;)

Nu är de ju snart bara en månad kvar tills vi flyttar in i vårat hus plus att lilltjejen fyller 1 år :)
Vet att jag som liten alltid var avundsjuk på de andra barnen som hade sina egna små leksakskök så självklart har vi köpt spis, kastruller, visp, stekspade, slev mm som vi suttit och slagit in i massa söta paket. Hoppas att hon uppskattar de lika mycket som jag skulle gjort :)
Sen har jag också beställt ett jättefint tyg som passande nog har lite cupcakes på som kom idag faktiskt, var riktigt förvånad då de stod en DHL kille utanför dörren och ville lämna ett paket. Trodde inte dom jobbade idag ;) Så detta tyg ska jag sy gardiner av till tjejens rum, så blir de även en duk att ha i hennes lilla kök och så kanske de blir ett förkläde också :) Nog är man väl kanske lite för baktokig när man t.o.m blir superglad då man hittar ett fint tyg med lite cupcakes haha. Antar att tjejen inte ens kommer lägga märke till dom förens om många år men då har ju jag något att dreggla på iaf ;)

Kanske skulle hon få en egen leksakstårta också =)

1 kommentar:

  1. Klart hon ska ha egen leksakstårta ;) Grattis till både hus och bebis! :-D Låter underbart!

    Spana gärna in gruppen vi har på Facebook för alla Bak- och matbloggar (http://www.facebook.com/groups/289001334523696/ ) Det är bara att begära att gå med.
    Kram, Lisa

    SvaraRadera