fredag 9 september 2011

Massor av muffins...

I söndags ville darlingen att jag skulle baka helt vanliga enkla chokladmuffins utan krusiduller (ja så lät hans beställning=D) som han kunde ta med på första arbetsdagen efter 9 veckors ledighet :-)
Iaf så provade jag ett nytt recpet som jag hitta i boken massor av muffins men jag tyckte inte alls om dom faktiskt :( Är något med eftersmaken, tror kanske det beror på att de skulle vara bikarbonat i? Men älsklingen och alla kollegorna tyckte iaf att de var jättegoda så de är ju bra :) Män är inte likna kräsna som tjejer tror ja ;)


Igår gjorde jag hundcupcakes och idag grejjar jag med en tårta =)

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag har en tävling där man kan vinna en valfri vara från Erikas Garderob eller Runns.se. Du får väldigt gärna vara med! :)

    http://vickelido.blogg.se/2011/september/vinn-valfri-vara-fran-erikas-garderob-eller-r.html

    MVH Victoria

    SvaraRadera
  2. Oj vad mycket gott och fint du bakar :) tycker absolut att du ska göra amerikanska pannkakor, de blir jättebra i vanlig stekpanna! Smeten är så tjock att den inte flyter ut så mycket. Lönnsirap finns i vanliga mataffärer. Vi använde det förut men senaste gångerna använder vi vanlig sirap (vanlig brun är bäst) det är inte så stor skillnad :) hoppas de blir bra och att du gillar dem!

    SvaraRadera