torsdag 25 augusti 2011

Fått ett stort härligt paket från Nostalgeek :)

Har varit utan internet några dagar så därför har de blivit lite tomt här :( Tänkte börja med att visa er vilket härligt paket jag fått från Nostalgeek . De är enligt mig ett av de coolaste företagen jag stött på och de har verkligen massa coola saker mest i 50 tals stil men de har även en hel del grejer som passar oss bakälskare såsom fikaset med cupcakesmotiv, serveringsbrickor, godis med cupcakesmak, handdukar, förkläden, plåster med cupcakes, plåtburkar av olika slag, tårtpapper, muffinsformar, cupcakesörhängen, tandpetare med kanelsmak eller sockervadd smak, wunderbaum (doftgranar) i form av cupcakes med antingen chokladdoft eller hallon och grädde mm.
Har handlat av dessa varje gång jag sett dom på olika veteranmarknader, de är verkligen svårt att inte köpa något då det har så himla mycket coola saker och sen så är ju personalen så trevlig :-) Tycker verkligen ni borde titta inom webbutiken, deras blogg eller om ni bor i Lidköping så borde ni besöka deras affär för coolare butik finns det nog inte ;)


Jag som i vanliga fall hatar wunderbaumn eftersom de är så himlans fula ändrade helt uppfattning så fort jag fick en cupcakes-doftgran (med choklad doft), den var ju jättesöt och så luktade den jättegott så den sprang jag och satte in i bilen med en gång ;) När den tar slut måste jag nog köpa den andra cupcakes "doftgranen" med hallon och grädd smak :)

Vill tacka snälla Tone med personal för alla fina saker, jag är mer än nöjd och de var helt klart värt att vänta på :-)

1 kommentar:

  1. Åh vilka fina grejer! Jag vill oxå ha en cupcake-doftgran i min bil :)

    SvaraRadera