söndag 11 juli 2021

ROBLOXKALAS MED ÖVERNATTNING och Yumi och Tomu hälsning!

Nu är årets barnkalas över för äldsta dottern Meline som fyllde 10 år för några dagar sen. Denna gången valde hon att ha ett litet Roblox - sova - över- kalas med fem klasskompisar som fick spela Roblox på var sin ipad till låååångt ut på natten! Jag byggde 6 tält och placerade inne i ett partytält som faktiskt stod helt stormsäkert inne i en lokal med högt i tak ;) Förra året hade ju hon ju ett Dolly Stylekalas där dom riktiga artisterna kom och uppträdde och dela ut autografer osv vilket var superuppskattat! Därför frågade jag hennes andra stora favoriter på listan Yumi och Tomu som dessutom spelar väldigt mycket Roblox om dom ville komma på kalaset och dom tyckte det lät skithäftigt men kunde tyvärr inte komma, men jag fick köpa en videohälsning från dom där dom berättade att dom tyvärr inte kunde komma på kalaset och det var så roligt att se barnens reaktioner då ingen anade något. Givetvis filmade jag detta :) 

Jag sydde kuddar samt köpte T-shirts och ögonbindlar som jag strök på tvättbara robloxtryck som jag själv skrivit ut och detta fick alla barn ta med sig hem tillsammans med deras vipkort, vattenflaska och klistermärken. Pringelschipsen pysslade jag också ihop och bilden ovanför matbordet skrev jag ut på 20 stycken A4 sidor och tejpade ihop, även den andra bilden på hennes avatar från spelet är utskriven på flera sidor och ihopsatta. Meline bestämde helt själv vad hon ville bjuda på så allt är enligt hennes önskemål, fler bilder från dessertbordet hittar du i detta blogginlägget och många fler bilder och videor från kalaset hittar du i en mapp på min Facebooksida Millis tårtor och annat och vill du se fler kalas jag fixat så hittar du 78 blogginlägg i kalaskategorin










Mer detaljbilder och recept från detta kalaset hittar du i detta blogginlägget!


 

Kostnad för kalaset i år som är ett av dom billgare jag fixat blev sammanlagt 5646kr vilket är en stor skillnad mot förra ået då det kostade över 20.000 kr ;)


Till salu:
Grön stor blad backdrop, 100kr
Roblox affisch från dessertbord, 50kr
12 servetter med roblox motiv, 10kr

Finns strax utanför Arvika men kan skickas mot fraktkostnad, sänd ett PM på min facebooksida Millis Tårtor och annat eller skicka ett mail till tartorochannat@hotmail.se Har även kvar lite kalasgrejer från tidigare kalas med tema hund, dinosaurie, pirat, dolly style, enhörning, regnbåge, glass, bajs osv.


FÖLJ GÄRNA MIN FB SIDA :-)


2 kommentarer:

  1. Thank You for sharing such a wonderful blog, it is very useful. Read more

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much, so happy to hear that you like my blog!

      Radera