söndag 28 januari 2018

Milli´s Dessertbords favoriter genom alla år...

Jag älskar att komponera ihop dessertbord med lite av varje, det mesta är hembakat och ihoppysslat av mig. Varje dessertbord har tagit en massa tid, inte bara genom att baka å pyssla ihop allt som givetvis bara det, tar väldigt lång tid men också själva tänkande och planerandet att komma på hur man vill att det ska se ut och vad man vill använda sig utav osv. Oftast har jag förberett i flera månader för att kunna skapa dessa dessertbord. Å i höstas var jag ju i Göteborg och tävlade på Scandinavian Cake show med ett helt dessertbord där jag drog hem 1a vinsten. Otroligt roligt och superstort då det är det bästa priset man kan få =) Här nedan visar jag er mina favorit dessertbord genom åren, för att se fler bilder på dessertbord kan du kika i denna mappen!
Med detta Baby Shower bord kammade jag hem 1a vinsten i tävlingen på Scs.
Hello Kitty var ett av dom första jag gjorde till ena dottern.
Baby shower jag fixade till bästa kompisen.
Pyjamashjältarna
Pokemon
Pippi Långstrump

Häst och tivoli tema
My little pony, enhörning och regnbåge tema.
Pirat tema
Älskar Halloween och då vi i familjen har firat Halloween 15 år i rad (i år blir det 16) så har jag därför hunnit gjort några dessertbord med detta temat ;)


Dessa dessertbord är jag riktigt stolt över, så himla mycket kärlek och arbete nerlagt på dessa, och fler dessertbord kommer det bli. Just nu planerar jag för nästa dessertbord med tema Dinosaurier till dotterns kalas i sommar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar