onsdag 24 augusti 2016

Romantisk Bröllopstårta med Lysande Bling-Bling fat till 84 personer

Fick äran att göra Pernilla å Reggie´s bröllopstårta som hade bröllopet på "stefan på statt" som var en supermysig lokal på andra våningen här i Arvika :D Fick ganska fria händer förutom att det skulle vara väldigt romantiskt, mycket bling och stilrent, å så visste jag att Pernilla gillade fågelbur så en sån kändes självklar :) Åh så fick jag pysslat ihop ett bling-bling tårtfat med ljus också som jag blev helt kär i  =) Å jag håller med brudparet om att den var helt magisk i verkligheten! :)) 
Något udda å kul var att Pernillas tärnor hade svarta klänningar på sig på bröllopet. Funderade på att ha med någon svart detalj på tårtan men kom inte på något som hörde ihop med det romantiska då hon inte ville ha griffeltavla. Men jag blev jättenöjd och även brudparet som tur var :) Var dock inte så enkelt att täcka själva bur delen men bra att få öva lite för nästa helg ska jag göra en liknande tårta igen :)

Innehöll Chokladmouse med Crisp + Mango och passionsfruktsmousse, den stora tårtan var till ca 80 personer och den lilla som var glutenfri var till 4 personer.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar