söndag 17 juli 2016

Romantisk Bröllopstårta med Griffeltavla :)

Igår levererade jag denna Bröllopstårtan till fina Prostgårdslagårn i Torsby (11 mil bort). Temat var natur, skog, rustik, lantligt och så fick jag veta att bordsplaceringarna skulle bestå av chalkboard / små skoltavlor så då ville jag ju återuppta det även i tårtan :) 
Griffeltavlan är borstad med vitt pulver lite här och där och sen har jag målat motivet för hand med en liten pensel.. Alla blommor är handgjorda i Sockerpasta.

Tårtan innehöll vaniljbottnar, Chokladmousse med crisp + Mango och Passionfruktsmousse, Antal bitar ca 75.

To the moon and back!



Caketoppern är gjord i trä.

1 kommentar:

  1. Så himla fin tårta! Jättehärliga färgkombinationer :) Jag är också sugen på att testa att göra "griffeltavla" på tårtor, det är sååå fint!

    SvaraRadera