onsdag 2 december 2015

John Deere Traktor Tårta -Jesse 4år-

Fick äran att göra födelsedagstårta till barnens dagiskamrat Jesse i år igen och precis som förra året så ville han ha en John Deere tårta :) Som tur var så behövde den inte vara exakt likadan som sist så jag kunde variera mig lite och provade då att göra en stor 3D tårta som blev 20cm hög!
Den var riktigt rolig att göra och jag fick tack sms av mamma Jeanette flera gånger om med bland annat denna texten;
Tusen tusen tack för super snygg och kanon god tårta 😀 du slutar inte med att imponera alla gillade den skarpt, jag var verkligen nöjd :) Och la även upp egna bilder på sin FB sida med texten Återigen levererar Milli, tack för den otroliga John deere tårtan. Jesse var supernöjd 
👌😍
Blir spännande att se om han vill ha en John Deere tårta även nästa år?!? ;) Blir ju isf min fjärde JD :)






Så här såg tårtan ut när jag spacklat den.. :)


Å har man inga kartonger så får man bygga en själv ;)


Fylld med Dumlefluff och Hallonmousse.
Antal bitar: ca 25-30

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar