måndag 29 juni 2015

Tävling avslutad! Och vinnaren blev.....

Räknade ut att det var sammanlagt 44 lotter (som var giltiga) och tog sen hjälp utav en slumpgenerator som slumpvis valde en siffra åt mig, den valde nummer 1 så vinnaren blir därför..... ÅSA JOHANSSON! Grattis till den fina vinsten. Maila mig din adress så ska jag se till att Tantfondant får den så att det kommer ett paket hem till dig :) Sen när du provat att göra husen så får du jättegärna skicka bilder till mig och visa hur dina hus blev :) Ännu en gång, stoooort grattis till dig!!

Och tack så jättemycket för alla som var med och tävlade =) Kommer komma mer tävlingar framöver men för enkelhets skull så kommer dom nog ske på min FB sida då det kändes lite enklare och mindre moment att göra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar