söndag 31 december 2023

Nyårsdessert 2023

Fick veta bara för tre dagar sen att jag skulle göra nyårsdesserten till 20 personer i år. Så jag fundera ut några favoritrecept jag bakat tidigare och lät barnen välja och då valde dom mitt egenkomponerade recept Millis Daimkladdkaka med vaniljgrädde bakad i glasstrut med en daimchokladkant runt om:) Det är ju nu 3,5 år sen jag expermienterade ihop det receptet och jag har redan hunnit gjort den flera gånger med olika design men nu ville jag ju ha lite nyårstema dagen till ära, så jag bakade 32 stycken som dekorerades med svart vaniljgrädde och guldiga stjärnor i sockerpasta. 🎇

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA! ⭐⭐⭐



Så här har jag dekorerat samma recept tidigare gånger...

 Följ gärna min FB sida för fler smarriga tips!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar