onsdag 10 februari 2021

Jättegod Chokladbollskladdkaka

Igår när maken fyllde år så hade jag inte tänkt att baka något egentligen, men så ombestämde jag mig å tänkte att "nej nånting måste han ju få på sin dag". Sagt å gjort så fick det bli en chokladbollskladdkaka med vaniljglass vilket blev väldigt gott! :) Till och med dom kräsna barnen åt som bara den och tyckte att den var godare än vanliga chokladbollar ;)


Receptet på kladdkakan hittade jag på Lindas bakskola och direktlänken hittar du här!

Vill du se mer av mina recept som ligger under kategorin övriga bakelser så hittar du 189 blogginlägg här med massa goda bakverk!

                         Ni får hemskt gärna följa min FB sida                                           Millis tårtor och annat :)

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar