torsdag 8 november 2018

Tårtdemo på Panduro

Nu har det ju snart gått ett par veckor sen jag hade min demo på Panduro, har ju haft fullt upp med både semester och samtidigt visa alla bilder från Halloween ;) Men här kommer iaf bilder från demon jag höll i där jag visade hur man täckte en tårta, gjorde rutmönster och visa lite tips och trix hur man kan dekorera och hur man använder olika formar osv. Var jätteroligt att flera stycken frågade om andra Tårt-råd också, så kul när man kan hjälpa till :) Och så fick jag ju chansen att visa upp ett par uställningstårtor som jag gjorde inför Scandinavian Cake show. Fick höra några kommentarer i stil med "jag följer ju din sida å har redan sett dessa tårtor på bild men alltså wow till att se dom i verkligheten, sååå himla fina". Och det var dessutom många som bara gick förbi å undrade om det verkligen var tårtor ;)

Tack underbara Veronica för dom fina bilderna också!


Så här blev slutresultatet efter en timmas demo ;) Allt material (förutom dummys) finns givetvis att köpa på Panduro eftersom det var deras produkter jag visade upp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar