torsdag 19 januari 2017

Kökets box - Andra utgåvan

Känner mig lyckligt lottad när jag häromdagen fick veta att jag skulle få min andra Kökets Box med temat "Nystart" :) När man lixom går och väntar på ett paket som man inte har en aning om vad det innehåller för något. Så det var minst lika spännande som förra månaden. Dock var det ett par dagar sen jag fick smsét om att paketet fanns att hämta på affären men det var först idag som jag hann åka och hämta ut det. Var väldigt mycket nyttiga grejer med denna gången, och många saker som jag aldrig tidigare testat så det ska bli himla spännande att få testa.
Teman för kommande boxar är Utflykt, Baka/fika, Grilla, Sommarfest, Pic-nic. Visst vill man ha varenda box? JAG VILL I ALLA FALL HA ALLA :-)


För att se vad jag fick i första boxen kan ni kolla här! Vill ni själva prenumerera på boxen för bara 129kr i månaden så är det bara att gå in på Köket.se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar