söndag 12 februari 2012

Ny bakform från CoolStuff

Häromdagen när jag kollade mailen så hade jag fått en förfrågan från CoolStuff om jag ville testa deras nya bakformar i form av siffror. De är tydligen först i Sverige med att sälja dessa och för att hitta dessa siliconfomar så gör du det här.
Självklart kunde jag inte tacka nej till detta och fick välja siffra själv, valde 1 trots att de är några månader kvar tills tjejen fyller år. Har redan massa ideer och man kan nog göra i princip vad som helst i denna form exempelvis sockerkaka med gräddkola, brownies, cheescake, paj eller en tårta täckt med sugarpaste, är bara fantasin som sätter gränser (och tiden förstås ;) ).

Tycker CoolStuff har så himla mycket häftiga grejer, har ni inte kollat in den hemsidan så tycker jag det är på tiden :) Och de har supersnabb leverans också, redan dagen efter jag skickat min adress så hade jag fått en avi i brevlådan, dock tog de några dagar innan jag orkade hämta den haha :)
Se bara vad mumsig denna ser ut ;) *dreggel, dreggel*

Tack så jättemycket för formen!! :-) Ska bli spännande att få prova den :)


Kakformen och fler baktillbehör hittar du här.

3 kommentarer:

  1. Har faktiskt inte varit där inne men ska gå in och kolla med en gång!!!

    SvaraRadera
  2. Kul!!
    Sv: Nej jag har inte sett dina chokladlådor. Vart hittar jag dom?

    SvaraRadera